Bazarov Bruhovetski, Anatolij (puno ime Anatolij Jurjevič Bazarov-Bruhovetski), hrvatski snimatelj ukrajinskoga podrijetla (Odesa, Ukrajina, 19. IV. 1881 – Zagreb, 19. III. 1936). Kao ruski emigrant došao je 1922. u Zagreb, a o njegovu ranijem životu malo se zna osim da je predavao na filmskoj školi u Kijevu. Radio je kao voditelj filmskog laboratorija u poduzeću Jugoslavija, tvornica filmova, u čijoj je Školi za kinematografsku glumu predavao 1921–22. te, kao asistent Josipa Halle, sudjelovao u realizaciji filma Strast za pustolovinom (Aleksandar Aleksandrovič Vereščagin, 1922; film nije sačuvan), a režirao (uz Hallu kao snimatelja) etnografski film Seljačka svadba u Hrvatskoj (1922). Od 1930. radio je u Foto-filmskom laboratoriju Škole narodnoga zdravlja, gdje je, kao asistent Aleksandra Tihonoviča Gerasimova, sudjelovao u snimanju i laboratorijskoj obradbi nekoliko dokumentarnih filmova te igranih filmova Grješnice: Macina i Ankina sudbina (1930) Joze Ivakića, Zapušteno dijete (1930) i Pomoć u pravi čas (1931) Mladena Širole te Dva brata (1931), Ikina sudbina (1933) i U zao čas (1934) Kamila Brösslera, a bio je snimatelj tona na snimanju filmova Gerasimovljevom tonskom kamerom (Brösslerovi Plitvice – Korana i Plitvička jezera, oba 1932). Nakon osnivanja poduzeća Zora film u Zagrebu 1935. bio je voditelj njegova laboratorija, a radio je i u proizvodnji reklamnih filmova za poduzeće MAAR.