Pivčević, Andrija, hrvatski snimatelj (Gata kraj Omiša, 5. VII. 1945 – Split, 21. X. 2019). Od 1962. aktivan u Kino klubu Split, gdje je kao snimatelj ostvario oko 70 filmova, obilježivši vizualnu poetiku splitskoga kinoamaterskog kruga; 1970. proglašen je majstorom amaterskog filma. Profesionalno snima od 1967. Kao direktor fotografije ostvario je igrane cjelovečernje filmove Ludi dani (Nikola Babić, 1977), Medeni mjesec (N. Babić, 1983), Crveni i crni (Miroslav Mikuljan, 1985), Večernja zvona (Lordan Zafranović, 1986), Haloa, praznik kurvi (L. Zafranović, 1988) i Povratak Katarine Kožul (Slobodan Praljak, 1989), a formalnom zahtjevnošću izdvaja se Kuća na pijesku (Ivan Martinac, 1985). Snimatelj visokih likovnih kriterija i autorskog profila, često nagrađivan, pozornost je privukao i radom u kratkometražnim filmovima N. Babića i Aleksandra F. Stasenka te reklamnim filmovima (npr. poznata reklama za piće Pipi u proizvodnji Dalmacijavina, 1983). Tijekom Domovinskog rata ratni snimatelj HRT-a. Njegov sin Mirko također je ugledni direktor fotografije.