Petit [pəti'], Roland, francuski baletni plesač i koreograf (Villemomble, kraj Pariza, 13. I. 1924 – Ženeva, 10. VII. 2011). Školovao se u baletnoj školi pariške Opere, gdje je angažiran 1940. Godine 1945. osnovao je trupu Ballets des Champs-Élysées, za koju je iste godine koreografirao Pelivane (Henri Sauguet), a 1946. Mladića i smrt (J. S. Bach, libreto J. Cocteau). Godine 1948. osnovao je i trupu Ballets de Paris, u kojoj je koreografirao i plesao u baletima Carmen (G. Bizet, 1949), Cyrano de Bergerac (Marius Constant, 1959., sa suprugom Renée Jeanmaire) i dr. Za parišku Operu postavio je Notre-Dame de Paris (M. Jarre, 1965., plesao Quasimoda) i Turangalîla (O. Messiaen, 1968). Za Margot Fonteyn i Rudolfa Nurejeva radio je Izgubljeni raj (M. Constant, 1967), za Maju Mihajlovnu Plisecku Bolesnu ružu (G. Mahler, 1973). Godine 1972–98. vodio je Balet u Marseilleu, a istodobno je koreografirao i u drugim baletnim centrima. Kao plesač i koreograf odlikovao se elegancijom, erotičnošću i dopadljivošću, povezanima s plesačkom izražajnošću i umijećem. Osim što je postavljao balete na glazbu suvremenih skladatelja, radio je i na starim baletima obogaćujući ih novim idejama. Bio je koreograf u baletnim filmovima Hans Christian Andersen (1952) Charlesa Vidora, Daddy Long Legs (1955) Jeana Negulesca, Staklena cipelica (1955) Charlesa Waltersa. Snimio je i svoje najzanimljivije balete. Radio je revije za Théâtre de Paris, Casino de Paris i L’Alhambra.